Ενημέρωση για δύο πρόσφατες κοινοβουλευτικές ερωτήσεις της Βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ ΠΕ Κοζάνης κ. Καλλιόπης Βέττα
Στις 14.02.2020 η κ. Βέττα είχε υποβάλλει κοινοβουλευτική ερώτηση στους αρμόδιους Υπουργούς Εσωτερικών και Οικονομικών με θέμα «Διόρθωση του ζητήματος με το επίδομα προβληματικής περιοχής για τους δημοσίους υπαλλήλους του Νομού Κοζάνης».
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στην ερώτηση :
Με την ΚΥΑ ΔΙΔΑΔ/Φ.50/265/29847/30.10.1992 (ΦΕΚ 667 Β΄) και τις τροποποιήσεις που επήλθαν σ’ αυτήν, ορισμένες περιοχές της χώρας μας, όπως και ο Νομός Κοζάνης, χαρακτηρίστηκαν προβληματικές, λόγω των συνθηκών διαβίωσης, επικοινωνίας, στέγασης, του υψόμετρου, του παρατεταμένου χειμώνα, της μόλυνσης του περιβάλλοντος και του αυξημένου κόστους ζωής.
Αυτοί ήταν και οι λόγοι για τους οποίους θεσπίστηκε το επίδομα προβληματικής περιοχής και χορηγήθηκε σε όλους τους υπαλλήλους του δημοσίου και των ΟΤΑ που εργάζονται στις περιοχές αυτές. Στη συνέχεια υπήρξαν διαφοροποιήσεις σχετικά με το συγκεκριμένο επίδομα, με αποτέλεσμα να χορηγείται σε όλους τους υπαλλήλους που εργάζονται στον Νομό Κοζάνης, εκτός από αυτούς που εργάζονται στη πόλη της Κοζάνης και της Πτολεμαΐδας.
Τέλος, τίθενται τα ερωτήματα:
Προτίθεστε να τροποποιήσετε την συγκεκριμένη διάταξη για το επίδομα προβληματικής περιοχής και να ενταχθεί το σύνολο των εργαζομένων στο δημόσιο και τους ΟΤΑ στο νομό Κοζάνης;
-Αν ναι, με ποιο χρονοδιάγραμμα, με ποιους όρους και διαδικασίες;
Όπως προκύπτει, από τις απαντήσεις, δεν υπάρχει κάποιος σχεδιασμός για την ένταξη του συνόλου των δημοσίων υπαλλήλων. Η μόνη σαφής αναφορά προκύπτει από την απάντηση του Υπουργείου Οικονομικών ότι το αίτημα της χορήγησης του επιδόματος «θα εξεταστεί στο πλαίσιο αναμόρφωσης του θεσμικού πλαισίου».
Παράλληλα, σε έτερη κοινοβουλευτική ερώτηση που έκανε η κ. Βέττα, με ημερομηνία κατάθεσης την 30.01.2020, σχετικά με τα προβλήματα του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου Κοζάνης, δεν έχει υπάρξει ακόμη καμία απάντηση από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Η ερώτηση αφορούσε τις ελλείψεις και τα προβλήματα που διαπιστώνονται στο σχολείο, ελλείψεις που παραμένουν όπως εξάλλου φαίνεται και από τις πρόσφατες διαμαρτυρίες και κινητοποιήσεις των μαθητών του Γυμνασίου.
Οι δύο ερωτήσεις, όπως και οι αντίστοιχες απαντήσεις, όπου αυτές υπάρχουν:
Comments